Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 1.8TS - проблем колянов вал

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Хвърляй я в моргата! На излизане ще се почувстваш пречистен, духовно извисен и животът ще е по-хубав.
    Сериозно, не се занимавай повече, имам един любим лаф - "разбазикана кола" - това е нещо, от което трябва просто да се оттървеш. Иначе причината за тия неволи е 99% в майстора Няма логика да правиш основен ремонт на двг 2 пъти при един и същ майстор освен, ако не е по рекламация и той да си поеме разхода. Какво остава за 3 пъти ... Виждал съм майстори, които стягат на по-малко кг щото "били късали болтове" и "знаели за какво става въпрос" .. Обобщението - тази Алфа няма да я бъде, купете си друга кола. Всичко се ремонтира, но не е точно така пък при 15г туинспарк - въобще. Да не говорим, че струва 2000лв и няма смисъл. Скоро продаваха същата за 600лв с текнала помпа на съединителя.. баси романа написах
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Хвърляй я в моргата! На излизане ще се почувстваш пречистен, духовно извисен и животът ще е по-хубав.
      Сериозно, не се занимавай повече, имам един любим лаф - "разбазикана кола" - това е нещо, от което трябва просто да се оттървеш. Иначе причината за тия неволи е 99% в майстора Няма логика да правиш основен ремонт на двг 2 пъти при един и същ майстор освен, ако не е по рекламация и той да си поеме разхода. Какво остава за 3 пъти ... Виждал съм майстори, които стягат на по-малко кг щото "били късали болтове" и "знаели за какво става въпрос" .. Обобщението - тази Алфа няма да я бъде, купете си друга кола. Всичко се ремонтира, но не е точно така пък при 15г туинспарк - въобще. Да не говорим, че струва 2000лв и няма смисъл. Скоро продаваха същата за 600лв с текнала помпа на съединителя.. баси романа написах
      М дааам това го говоря от 3 години, но за съжаление съм безсилен...

      Comment


      • #18
        За това се кара колата на човек моторджия който е правил такива коли и знае какво прави и след основните ремонти не се прекалява с оборотите първите 2,3 к км
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #19
          Ам тоз майстор е "майстор".След толкова ремонти на един и същи възел, така и не си ли зададе въпроса каква е причината за проблема.Щот те на алфите тва им е проблема - често се сменя коляновия вал.Майстора е титла която се дава на човек който е много навътре в професията си, в случая е наясно каква е причината за проблема отстранява я и събира двигателя по заводски спецификации за конкретния двг.А иначе "майстори" много, както стяга на гоуфо тъй и на рено и на алфа.Ма не е съвсем тъй.И аз имам двама приятели дето правят коли, ама за да не си разваляме приятелството мойта не.Просто не стават, то и контингента им е един и същ.За следващия колянов вал или кола вземи смени майстора, ако пишеш откъде си сигурно ще те насочат към добър сервиз или ще ти препоръчат наистина добър майстор.
          Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 22:38.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            Аз предлагам направо да отиде при майстора и да му запали сервиза, като преди това го е обесил на крико. Колеги ами ако майстора не е виновен. Дали са давани пари за части каквито и както трябва от собственика, дали не са купувани най- евините валовИ и двигатели милионници. Така от едната гледна точка, майстора е за е..е и айде проблема е решен.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Ам тоз майстор е "майстор".След толкова ремонти на един и същи възел, така и не си ли зададе въпроса каква е причината за проблема.Щот те на алфите тва им е проблема - често се сменя коляновия вал.Майстора е титла която се дава на човек който е много навътре в професията си, в случая е наясно каква е причината за проблема отстранява я и събира двигателя по заводски спецификации за конкретния двг.А иначе "майстори" много, както стяга на гоуфо тъй и на рено и на алфа.Ма не е съвсем тъй.И аз имам двама приятели дето правят коли, ама за да не си разваляме приятелството мойта не.Просто не стават, то и контингента им е един и същ.За следващия колянов вал или кола вземи смени майстора, ако пишеш откъде си сигурно ще те насочат към добър сервиз или ще ти препоръчат наистина добър майстор.
              Русе колега...

              Comment


              • #22
                имаш лично
                alfa romeo156 2.0TS 11'97

                Comment

                Working...
                X